ledig

2009-10-19, 09:57:06 / Kategori: jag

Skulle jag haft en ledig dag i veckan hade jag valt måndagar. Hur gott som helst.
Käkar frulle nu sedan ska vi till stan och fixa det sista inför min packning.


Det här ska ner i väskan.
Presenter från i lördags. 
Jag kommer oxå få jul-feeling.
Ljus med kaneldoft.
Te med saffranssmak.
Glöggblandning till rödtjut.
Adventsljus.
Brevpapper och mustaschmemo.
 Perfekt.
Fick Årets glögg av lollo o Peter. Är sugen på den nu,
men frågan är om man skall vänta tills den 20 dec ?
lite väl tidigt nu va ?

Föresten, här är min låt.




Karolin

Tack för i lördags!. Jag hade himla trevligt.. hur känns det idag tro? lite nerver?. Ha en underbar tid så kommer jag kanske o hälsar på dig när vintern är som tråkigast i sverige.



2009-10-19, 13:38:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?