knas

2009-10-16, 15:48:33 / Kategori: Allmänt

Nu har jag semester ! !

Ledig på måndag sedan smäller det!
Malta here I come. Se till o lysa nu sol när jag kommer så
kommer allt kännas så bra.
Mitt nya liv börjar faktiskt nu och jag vet inte alls hur de kommer
se ut den närmaste halv-året ! HA,, fasen va fräckt.

Ni där ute får en skön helg.
Jag ska fira, idag och imorgon.
Vi ska upp till min syrra idag och säga hej då,ses till jul !
I bilen upp ska vi lyssna på tjejen som kommer till Varberg i Nov.
Ni som är hemma lyssna på henne då.
 Melissa Horn.Underbar röst.

Vi ses senare!

slänger in lite bilder som togs nästan för exakt 1 årsedan.
Då levde vi livet i Staterna. Las Vegas Baby !
D

 Eller i Underbara
 San Fransisco



Äventyr är det bästa som finns..
Usa är ett av dem..


Emma

Hoppas du får en underbar tid på Malta! Lycka till!



2009-10-19, 11:07:30 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?