klurigt

2009-10-10, 11:38:56 / Kategori: detaljer

God Morgon.

Sitter här och försöker mig på att äta granatäpple.
Känner mig lite förskyld och seg. Tänkte därför äta mig detta äpple som innehåller mkt defense :)
Men de är svårt att få i sig denna frukt.

Ska strax till mig in till stan för att strosa lite.
Kankse blir lite 2handsshopping idag,men jag är ju rätt sent ute.
Brukar vilja vara där när dom öppnar portarna. Men idag var jag trött.



Favoriten just nu är just denna tröja & leggings från Monki.
Varmt & mysigt.
Black is Back? Svart har alltid stannat hos mig.
För er som inte visste,så förlovade jag & vivi oss i SF.
Med just dessa ringar.

Mkt favoriter just denna lördag.
Svarta klockan är från Peking.
Kosta nog 30 spänn.
Har regnbågens alla färger på den modellen :)
Men den svarta är favoriten


Ses Senare!


vivi

precis, allt skall vara svart och grått!! i like!



när ingen annan friar så får vi väl så slag i saken och förlova oss med varandra :)

hihi..

fina ringar vi har!



2009-10-10, 18:40:12 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?