I have a new BFF

2009-10-15, 19:31:57 / Kategori: Allmänt

Ja, faktiskt. Så är det så. Min blogg är min nya BFF..& ni som läser den.
Kanske inte Best friend forever,  men best friend på ett nytt sätt, 
vem vet den  kankse följer mig livet ut.
Det är ialf grymt kul och skönt att skriva av sig.
 Även om det är ofta bara handlar nada,zipp,zero ..

Och ni som läser är bra på att lämna avtryck och det värmer lite extra i hjärtat.
Speciellt kommer det hjälpa mig på Malta när jag är så långt hemmifrån..

Dagarna bara flyger förbi.
 Vi pratade om de på jobbet idag, att de var ju nyss jag bad om tjänstledigt.
SVICSH & nu är vi där.
 Jag kommer snart lämna vardagen , tryggheten, ekorrhjulet som man lever varje dag.
Känner mig grymt taggad och glad inombords.
Inte ett dugg nervis.
Hur kommer det sig då?
Kan de vara så att, jag vet att jag gör helt rätt.
Detta är ju en dröm som kommer bli sann för mig.
You only live once.
Och jag tar vara på det.
Gammal bitter vill jag inte bli för sakerna jag inte gjorde.

Nu blir det Wolverine,Malin sa att den skulle vara bra så nu måste vi se den ikväll.
Igår blev det bara greys´sen var jag däckad.

Ses senare!

p.s
Stegen ska vi inte tala om.
ca 7000 steg mindre än vad jag brukar.
Denna vecka har vart riktigt dålig.
Men den är ju inte slut än..veckan alltså.





Bernie

Sjysst sidan blev. Du är ju en riktig hackare ju.



2009-10-15, 19:48:37

Anonym



2009-10-15, 20:07:04 URL: http://mirre.blogg.se/

Anonym

Visst blev den bernie..Skitnöjd över att jag klarade de helt själv... :)



2009-10-15, 20:08:48 URL: http://mirre.blogg.se/

Wiwi

elle som jag har intatuerat på kroppen "live slow"...



Även om man är smått nervös så får man ha i bakhuvudet att allt löser sig, familj o vänner finns kvar när man kommer tillbaka. :)



Lev gött, ångra inget.



2009-10-15, 20:31:53 URL: http://wiwis.blogg.se/

MISSEXTRA

Har helgen varit bra?:)



2009-10-18, 16:59:40 URL: http://missextra.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?