hem kom jag

2009-10-22, 23:12:12 / Kategori: Livet på malta

ja, hjälp!!
 Jag körde faktiskt hem.
Vänster trafik. Det är sjukt konstigt att ha växelspaken på vänstra sidan. HELt FEL.
Och när man kör i rondellerna är det helt knas.
Men hem kom jag och här hittade jag ett ledigt internet.
Simons var nämligen lite segt så det blev inga bilder där.
Ska se nu fall de funkar.

Mitt kök :=)



Grannarnas båtar..
Det fick bli dessa bilder nu. Fick just reda på att detta trådlösa nätverk är sjukt dyrt.
Så jag kan inte med att sitta med det längre..

ps.
Väskan är från Scorett och kostade 399:-

Ses Imorgon.
Nu ska jag gå och äta.


Malin V

Låter ju hur bra som helst. Blir inte alls avundsjuk, nää då. Vilken spis!!Är det säkert att du inte saknar spisplattan på fyren?

Ha det bäst och ta hand om dig.

Malin V



2009-10-23, 09:11:34

Syster Marie

Vad Härligt du har det!! Skönt att du fick ett fräscht kök (bilden) även om det inte låter så roligt att städa ur tre veckor gammel skit..



500 miljoner??? Sjukt hur folk lever egentligen... men fantastiskt att få uppleva kan jag tänka mig.



Du, du kan få byta Milles poopblöja nästa gång så får vi se om du fixar det.

Eller ännu bättre, prova Liz kommande bebis! Bebisbajs är UnderBart! ;)



puss&kram!



2009-10-23, 11:40:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?