Härliga liv

2009-10-10, 00:20:35 / Kategori: Allmänt

Värst vad man blivet en nattuggla. Sällan jag är uppe så här sent 2 dagar på raken.
 Kanske är all frisk luft som jag får nu när jag är ute och går så mkt. :)

Har haft en härlig kväll med massa tjejer hos Elin .
Några av dem skulle ut imorgon oxå så då lär jag stöta på igen :)
Dagens steg : 18700

Dagens bästa : Jag kommer hem över JUL ! JiPPIE !




Kollade i gamla skolkataloger..ser ni mig el??

Nu är det redan lördag och jag tänkte
 gå o lägga mig nu så jag orkar dansa i morgon serni!
Vi ses väl ute?!

God natt så länge..



Marie

Men!? Vi som har ställt in julen för att du inte skulle vara hemma! ;)

När kommer du hem och vad ska ni göra?



Det tog ett tag innan jag hittade dig i skolkatalogen. haha



2009-10-10, 22:46:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?