här kommer det..

2009-10-29, 18:26:41 / Kategori: shopping
Till er som är sugna på creatives bodylotion så beställde jag det från denna sida.

Cherry Nutmeg är en favvis sedan många år men sist beställde jag Peach & Ginseng som är helt adoreable !




458:- pix ! för 1L som räcker 8 månader


Ann-Britt

Hej Miranda, så fint du har det, jag blir så avundsjuk på vädret. Här är kallt och i morse var det frost.. Så nu måste vi snart sätta på vintgerdäcken. Hoppas allt är bra med dig. Vi har kollat på alla dina kort, Det var ett fint kök du har, sänt skulle man ha hemma. Igår var jag och tittade på nytt köksbord så det skall vi ha köpt tills du kommer på julbesök. Många kramar Ann-Britt o Göran



2009-10-29, 20:52:53

mirre

Hej ab & göran! kul att ni hittat hit. Visst har jag ett int kök :) ett kliv ut och jag kan vara i solen. än så länge trivs jag som fisken i vattnet ! spännande med nytt köksbord! Hoppas ni hinner få det till jul det brukar ju vara lång leverans på sånt..kram & kör försiktigt i frosttider/ mirre



2009-10-29, 21:08:27 URL: http://mirre.blogg.se/

Jennyh ♡ bor på Malta

nu har jag lagt till dig på msn :)



2009-10-29, 21:15:03 URL: http://jennyh.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?