gott liv,ja tack

2009-10-24, 14:24:55 / Kategori: Livet på malta
Hej hej!
Igar kvall firade vi fredag. At god lax pa baten forst och tog nagra rom& cola.
Vi stack bort till St julians till en Chamapgne & cigarr bar.
Tiffanys hette stallet.
Vi sippade champagne hela kvallen. Det var kul.
Jag & Amy fick jobberbjudande.
Servera drinkar pa en julfest. Det var pa en svensk pokerfest.
 Kande inte igen namnet pa bolaget.
Vi far val se hur det blir.


Huvudet har bankat en del idag.
Jag gjorde smoothie pa granatapple,banan,apelsin for att kicka igang min lordag.
Simon kom med gront te som han kopte i HongKong. Sa underbart.
Angrade  att man inte kopte massa nar vi var i peking.
Vi for boka in en tripp karro tycker jag :)
Nu ligger vi och solar pa Simons balkong. LOVELY!
Jag lever verkligen ljuva livet.




simons lagenhet. Verkligen fin och stor o ljus.

sa har ser husen ut. ganska mysigt men smutsigt.

Jag kommer antagligen skriva det varje gang
For jag fattar det knappt sjalv.
Trevlig helg!
kramis

Stefan

Hej Älskling.

Igår var jag hos Limpan och käkade och drack gott.

Svinkul var det, blev enn hel del av den goda drickan så jag har inte gjort så mycket nyttigt än idag.



Var inne hos mia och olof precis och tittade hur det gick för dem, olof & arne la golv på nedre våning och mia & kerstin målade på övervåningen, kommer nog bli riktigt bra tror jag.



Shit vad jag hade velat vara nere i solen med dig just nu, men för min del blir det jobb i morgon, hade behövt sticka in en stund i dag med men jag vet inte om jag har ork eller lust med det.



Tobbe hade bokat biljett ner nu, han åker 5 november tror jag det var, kul att han åker.



Nu ska jag käka lite och se en film tror jag.

Kan väl höras på telefon, skype eller liknande lite senare idag??



Puss & Kram



2009-10-24, 14:49:35

Wiwi

ser riktigt göttit ut! soooooool... o värme... nästan som man glömmer hur det är när det är bitande kallt o blåsten gör att man får en tillfällig face-lift!



2009-10-24, 18:40:01 URL: http://wiwis.blogg.se/

Kariin

Jag blir så sjukt avis på dig snyggo!

vilket härligt liv, passa på att LEVA nu!

Snygga skor btw!

Puss



2009-10-24, 19:04:33 URL: http://somethingileft.blogg.se/

Jennyh ♡ bor på Malta

bilden tagen i sliema? tycker jag känner igen mig :P

jag vet inte när jag kommer ner igen, men snart =) vi får ses någon dag när jag är där igen =) kram



2009-10-25, 15:42:17 URL: http://jennyh.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?