gott liv

2009-10-06, 19:30:13 / Kategori: jag

Vilket bra liv man har.

Man går till jobbet varje morgon.
Kan äta sig mätt varje dag.
Och slänga mat om man är  för mätt.
(ett förbaskat bra skäl att vara tacksam till livet)

Man kan gå till Asia spa på en tisdags eftermiddag/kväll och spaa´och lyxa totalt.
(som jag gjort idag)

Man kan dricka vin och njuta av livet för att man känner för det.

Man kan klicka "yes" så har man avslutat ett köp på nätet
och de kommer hem i brevlådan några dar senare.

Man är frisk.
Man har vänner & familj.
Och så finns de sånna dar som man klagar! fy för det.

Idag har jag ingen klagodag är bara glad o tacksam över mitt fina liv.


Nedräkning nu.

 Om precis 14 dar så sitter jag inte här hemma i mitt kök och bloggar till er.
Då är jag nog på båten full med massa nya människor.
Och kankse känner en smula,
-va tusan har jag gett mig in på ?! Hjälp!

Men man lever bara en gång. Jag ska ta vara på den ggn.

Nu ska jag ut och gå.Backe upp och backe ner.
Har träningsvärk i rumpan efter igår så det blir nog samma runda idag.

Ses Senare !
kjöss





Anonym

kul att nån tycker så och det borde vi nog alla men ibland e d svårt



2009-10-06, 20:57:24 URL: http://presidentenrcmc.blogspot.com

Marie

...kram syster



2009-10-06, 21:22:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?