godkännt

2009-10-28, 17:42:12 / Kategori: Livet på malta
Har precis käkat kvällsmat här på båten.
Igår efter middagen ville Amy gifta sig med mig, idag sa Danny att han aldrig ätit så god paj
och Amy sa att hon aldrig sett Regi så glad!!
Han älskar paj ! så de blev en lyckad kvällsmat idag med.
Tur :)

Ni ser ju så glad han är..

Danny började innan han satte sig ner :)

Nu skall vi ut och gå en långprommis. Det blir ett stop på Dr juice.

Imorse visade jag er min utsikt.Men den har ändrats.
Den här jäätten la sig vid sidan om oss..
Kanske dyrare än alla båtar tillsammans i hela Bua?!
Helt enorm ialf..


Ni är runt 100 pers som kikar in här,
ni får ge mig lite update vad som händer sker i svealand.

Ses Senare!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?