förbränning på pengar & kalorier

2009-10-10, 15:32:56 / Kategori: shopping

Hemma igen efter en sväng i staden.
Ett stop på secondhand och jag fick med mig några godbitar faktiskt.
Lindex fick jag köpt mig en tröja första plagget ever tror jag.
Lindex har jag bara handlat underkläder.
Men den affären har hottat till sig lite.
En ny doft fick jag köpt oxå. Var riktigt sugen på att handla idag.
Precis som det vore sällan ! ? :D

Hittade en perfekt lång pall till vår hall,men köpte den aldrig. BIG misstake.
Kan hoppas att den finns på måndag.
Letar även efter en köksstege med perstorp mönster
Min farmor hade en sån förr men den finns nog inte kvar. ;(

Slänger upp några bilder som sammanfattar eftermiddagen..
Dax för prommenad & lite mat..

Nya tröjan..SVART I l LIKE IT !

Ses Sen !




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?