aloha sverige

2009-10-23, 16:51:59 / Kategori: Livet på malta
HEJ ALLA FINA
Klart jag saknar er pa fyren :) det var som ni sa i sangen,mina soppor kommer gora succe aven har.
Gjorde en kottfarssoppa till lunch och den slok dom!! JAttenojda..hihi alltid kul.
Konstigt att laga mat till folk man inte kanner for jag har ju ingen aning va dom galler el ar vana vid.
Pa fyren sa gick allt ner och jag vet ju vad ni gillar sa detta kommer bli en provotid.
Men tva dar har gatt och dom ar nojda ialf.

Nu ar det fredag eftermiddag och jag ska snart cykla och hamta lax som vi
ska kaka till kvallsmat med farskpotatis.
Sedan ar det invigning pa ngn nattklubb som ar nystartad.

Har har vart blasigt idag och lite regn.
Men pa varan 30 min promme efter lunch sa sken solen,det var underbart.

Har tagit lite bilder som ni ska fa se.
Det ar battre ni lamnar kommentar har pa bloggen for facebook kommer jag inte vara pa sa mkt.
Otroligt segt gar den sidan sa det blir mest bloggen.
Kul att ni tittar in och foljer mitt aventyr.
Riktgit glad att jag akte och vagade detta!


Denna bild tog jag fran min koksingang.. fint va?? ! :)


Denna oversta bilden ar ISTROS ,baten jag ar pa.
Och den blaa ar grannbaten.Fin den oxa.


Har ar en bild pa maskinrummet,JAg tog den for pappas skull.
kan tanka mig att han tycker det ar kul att se.

Har var vi ute och korde en svang och hamndae ute pa landsbyggden.

Det var vadligt mulet ute vid havet sa himlen och havet flot ihop.

 

Ni far ha den basta fredagskvallen dar hemma. KAnkse idol ikvall.

Nu maste jag cykla vidare.

puss o hej!!


vivi

fint morran.

ser ju inte helt fel ut.

hoppas du kommer trivas nu!

jag kollar på dr mugg på fyran. superbra barnprogram (??)

kram



2009-10-24, 08:55:25 URL: http://bubbles.blogg.se/

Stefan

Knappt avundsjuk alls =)



2009-10-24, 14:42:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?