Yoga-bra skit

2009-11-19, 22:20:31 / Kategori: resor
Hemkommen från yogan,fylld av glädje o lättnad o totalt nöjdhet? kan man säga säga så?
Haha ,skitsamma jag gör det.
Kvällens yoga var intressant, vi jobbade i par.
Man drog o tänjde, låg på varandras ryggar, la kroppstyngden på svankarna m.m
Skitcoolt..jag kanske är 0,5 cm längre idag. Simon tryckte ut min ryggrad rejält.
Riktigt skönt faktiskt.
Under avslappningen drömde jag mig bort till fjärran länder & dessa blir mina mål inom snar framtid:

Japan
När jag ändå är där borta kan jag fortsätta till
Nya Zeeland
och väl där nere så blir de
Cooköarna

Afrika
Rosa bussarna får de nog bli där,beta av ett gäng länder samtidigt, alltid bra.
Man har ju tagit massa sprutor oxå så då kan man lika väl ta sig igenom landet.


New york weekend,Barcelona weekend

En roadtrip i Europa.
Självklart stop i Danmark,
dricka danskt öl och njuta av språket ;) Älskar danmark.
Vi var där mkt med båten när jag var liten :D Good memories.
Amsterdam, Paris, Nice, you name it.
Där solen skiner & vinet smakar bra vill jag.

The land of smile, Thailand.
Alltid trevligt att komma dit och äta deras underbara mat.

Ge mig massa pengar, ni ser ju det behövs & det är för goda ändamål.

Jag ska inte sitta där när jag är 70 bast och ångra sakerna jag inte gjorde,
utan jag vill hellre ånga sakerna jag gjorde..
Men jag har väldigt svårt att se att nån av ovanstående skulle vara nåt att kunna ångra.



Storstadspuls,jakten på anacondor,klättra i berg på Borneo
Shoppa i Peking,känna lugnet på en strand i Thailand
Allt är lika underbart på sitt sätt.

Resa
Best thing ever !

Vi avslutar med bilder från Philipinerna.

Det vackraste jag nånsin upplevt.

 

-njut-

&

-lev-

vi har bara 1 ggn på oss.

Jag har MASSA att fylla mitt liv med..

TjoHo!

 











Wiwi

ordet lycka, kommer upp när jag läser raderna.

"Jag ska inte sitta där när jag är 70 bast och ångra sakerna jag inte gjorde,

utan jag vill hellre ånga sakerna jag gjorde.." detta va klockrent! ... grymt!



2009-11-19, 22:55:41 URL: http://wiwis.blogg.se/

Liz Håvemark

Helt rätt mirremorr, that´s the spirit!!

Mini e helt vild och lever livet i spamiljö, vi får väl se om h*n vill komma ut någon dag här:)

All the best!!

kram kram



2009-11-20, 10:08:31

Marie

...jag vill inte heller sitta där när jag är 70, önskar jag hade möjlighet att göra som du..



2009-11-20, 12:20:06

Alexandra Ericsson

Miranda vad bra du verkar ha det. Är så himla avundsjuk. Tack för inspirationen i höstmörkret. Njut vidare. Kramar, Alexandra



2009-11-21, 11:34:28

Anna-Lena

LÅter som toppen länder....och rosa bussarna i afrika kan du ju bara komma till mig om tips!! :)

Been there done that ;)



2009-11-21, 12:49:22



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?