varm

2009-11-29, 13:43:28 / Kategori: kärlek
Inte mkt som slår värme & sol & hawaiian tropic på en balkong 1a advent...
Första ggn jag solar på advent kan helt klart tänkas göra det fler ggr i mitt liv.


Ni får ha de så mysigt där hemma med julstjärnor,pepparkakor,glögg !
Tänker på er !

Mia

Ska forhoppningsvis med sola snart i dessa juletider :) Kramar



2009-11-29, 18:09:18

vivi

okej. så här ser det ut att bli.



söndag/ikväll alltså- åska.

måndag- sol m dis

tisdag- åska

onsdag- sol och regn, helgardering där känns det som

torsdag- sol med dis.

fredag- regn



sen ser jag inte mer men jag håller dig uppdaterad imorgon ser jag lördagen. och plötsligt ändrar det sig..

idag har det varit soligt och fint i sthlm. vi har druckit glögg och ätit årets första julskinkemacka! mumma!

ha det gott



2009-11-29, 20:26:40 URL: http://bubbles.blogg.se/

Marie

flinar jag har också lagt till Malta i min vädertjänst! Håller koll på dig!



2009-12-01, 13:27:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?