var inte så känslig

2009-11-26, 18:36:24 / Kategori: kärlek
Olof lilla vän. Jag vet väl mkt väl att de är ditt hus oxå.
VAR inte så känslig. (som du ofta säger till mig)
Jag skrev lollos hus oxå fast peter äger det tillsammans med henne.
Och Liz bebis,som är daniels bebis oxå.
Men alla andra fattar ju, så var inte så känslig ;)

Det gjorde ju att du lämna ett meddelande här på min blogg så jag får väl fortsätta att göra dig upprörd så man får ett livstecken från trossvägen. HA!

karolajn: klart vi ska ses,fika,party,julsoppa? får ju planera din resa hit ner och kankse kommande jobb serru.

Sökte på google häromdan på ordet lycka.
Det kom upp en nasty bild som jag har haft lite kul åt på båten.
Skrev ut några ex och gav killarna.
Men en bild som verkligen är lycka är denna.

Underbarafinasockersöta Mille..



Off to yoga, see you soon..

vivi

woopa. ja kanske jag kommer senare. :)

hade varit tipptopp ju!



behöver en stor dos sol och en bok och massa sömn!

Nu tack ;)

Kikar minsann in hos dig varje dag. Det är kul att se vad du har för dig.



2009-11-26, 21:05:37 URL: http://bubbles.blogg.se/

Lollo

Hej kära vän! Försökte ringa dig innan, men du var nog mitt i en yoga position=) Nu håller jag på och bakar lite julgodis och har gjort iordning adventsstjärnan, mys pys. Pusskram



2009-11-26, 21:41:12

Mia

Känner verkligen att jag är urkass på att hålla kontakt även om jag är inne här varje dag :)

Är fortfarande hemma med lillan 9 dagen med feber, 2 sjukhusbesök!!

Börjar bli orolig för om 3dar SKA vi vara på väg till Thailand!!! :(

Mirremorre miss you...



2009-11-28, 22:57:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?