Söndags Marknad

2009-11-15, 18:18:25 / Kategori: Livet på malta
Vi åkte på Marknad imorse.
Underbart väder.

Strosade runt en stund men de lockade mer
att sätta sig på kajkanten och njuta av solen.

Åt fylld bläckfisk till lunch.
Suveränt gott och nyfångad.
Även denna söndag har vart kanon.



Nästan som hemma. Fast här heter båten Rosa-Marie
ist för Miranda-Marie.

Ser fram emot ännu en vecka med massa god mat som ska lagas.
Solen skulle stanna i massa dar och temperaturen skulle stiga mer och det känns underbart.
Vi ses !!


Lollo

Hej pretty girl! Fina bilder du tar, jag hoppas att det är lite bättre med hemlängtan, passa på och njut. Vi har grejat i huset hela helgen, målat och grejat. Hoppas du får en fin vecka. Pusskram



2009-11-16, 06:51:57

Liz Håvemark

Jag håller med lollo, du e riktigt grym på att fota!!Såg himla mysigt ut med marknad och sommarväder:)

Mini e ganska vild men håller sig på insidad. Antagligen fattat att det bara e kallt och rått här ute och passar på att spaa in i det sista:) Känns hårt att mini redan kopplar grepp på hela familjen innan den ens e född:)

Ha d nu supertoppen och jag e så avundsjuk på folk som får äta din supergoda mat varje dag, hoppas dem fattar hur bra dem har det!

Puss och Kram

Liz å Mini



2009-11-16, 09:33:49

Lindis

Låter som du har det riktigt bra :)

Jag var hos syster i lördags och vi hade överraskningsfest för Magnus, det blev lyckat.

Barnen blev så glada när jag kom.

Kram på dig



2009-11-16, 10:36:47

systerM

Hej du, jag håller koll på ditt väder också med nya mobilen. Ser ut som sommarväder ju.. skönt.



2009-11-16, 20:58:46

Anonym

ser helt underbart ut , ja e redan trött på höstvädret å då e d flera månader till



2009-11-17, 09:36:06 URL: http://presidentenrcmc.blogspot.com

mamma mia

Hej mirre hur har du det, jag har försökt att ringa men kommer inte fram. Här är allt som vanligt grått o trist. I måndags fick pappa en hummer i trålen, den var god. Pappa tycker det var fin fisk på marknaden, särskilt makrillen. Han är nyfiken på priserna. Och han ska måla om Miranda Marie, han tyckte att den lilla fiskebåten var så fin i färgerna. På fredag åker Florence o jag till Gunnel i Hällekis o stannar till söndag det ska bli jättekul. Och snart är det jul o stakarna ska fram. Ha det nu så bra, jag hör av igen. Jag har inte hört av Liz än. Många pussar o kramar från pap o mam.



2009-11-17, 18:40:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?