segt..

2009-11-14, 19:46:00 / Kategori: Livet på malta
Har inte orkat vara flitig här de senaste dagarna som ni märkt.
Lägger upp lite pics från fredags kvällen och dagens bravader.
Vi hade fest i Lägenheten.
Rama fixade maten från sitt kebabställe.
Det blev olika sallader,couscous, pizza grillspett till detta dracks de massa vin,
blåbärsshots, massa öl och massa rum.
Har infört papperspåse-limbo på Malta nu. Det blev succe!
Många som hade sträckningar idag. :)


Platt fall. AnnaBelle & Simon var svåra att vinna över...



All In igår..OH my det känns verkligen idag.
Vi städade upp allt stök tidigt på morgonen sedan
spenderade vi dagen på balkongen.

Vid 3-tiden följde jag med Simon han skulle ut och segelflyga..
Det ser otroligt fridfullt ut när de glider i luften.
Se här..



Grattis till Göran som fyller idag! Hurra Hurra!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla lite tv på datan..
Sweet Dreams..



Stefan

Hej Älskling.



Hoppas ni hade det tervligt igår, och att du har haft en fin dag idag.

Jag, brorsan, bernie, Pj, Krippa, simon, och basel var uppe i garaget igår och kasstade pil och drack ett par öl, mkt trevligt faktiskt.

Idag har vi firat Far med god mat, god dricka och lite film.

Nu ska jag lägga mig och försöka komma upp i tid och åka till jobbet i ett par timmar.

God natt, puss



2009-11-15, 00:52:57

Wiwi

dom där shotsen såg oförskämt goda ut!!



2009-11-15, 10:25:25 URL: http://wiwis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?