once u snooze..

2009-11-28, 08:44:14 / Kategori: Recept
your loose!
kanske därför jag aldrig kan sova?
Känner att jag verkligen skulle behöva det..
Men idag blir de några timmar jobb för att sedan svira om till klänning och party humör.
Möhippa står på schemat.
Min yogainstruktör ska gifta sig i feb. Hippan börjar kl 13 men jag tvivlar
att jag hinner dit till den tiden.


Kvällen igår var perfekt. Efter maten och tårtan sjunkt lite.
Tog vi tårtfatet upp på bordet igen för att skeda i oss det sista.
Svår att motstå den här tårtan..
hälsosamt är de inte alltid :)






Marängbotten:
3 ägg
21/2 dl socker
Vispas hårt
rör sedan i 1/2 dl socker
1 tsk bakpulver
0,5 tsk ättikssprit

klicka ut ut marängen strl som en mattallrik.

225 gr i mitten av ugnen,in med tårtan.
ÖPNNA INTE LUCKAN.
Stäng av värmen efter 2 min.
Låt den vara kvar i ugnen till dagen efter.

Jag har ett lager vispad grädde.
Bär marinerade i lime+ lite florsocker
Sedan riven jag vit choklad över.
Yummie Yummie!


marie

det måste väl vara äggVITOR, inte hela ägget.. eller?



2010-01-30, 19:55:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?