nya planer

2009-11-23, 20:30:58 / Kategori: Allmänt
Har haft en bra start på veckan.
Till middag hade vi blomkålssoppa med bacon och massa annat gott i.
Kvällsmat blev det CouCous med kycklinggryta. Med smak av honung o dijon senap.
Gottit!
Ändrade planer mina vänner. Miran kommer till Sverige den 22 dec ist och stannar hemma över nyår.
Åker tillbaka igen den 3e jan.
fattar ni hur glad jag är just nu! :DD
Sitter och kollar hembiljett oxå. Min tid slutar här den 20 april.
Man kan ta färjan upp till Geneve´.
Sedan ta tåget -Nice ,-Antibes ,-Paris , -Amsterdam, -Köpenhamn -Varberg.
Ett bra avslut på ett bra halvår.
Kan vara ett alternativ el så ta flyget hem direkt och njuta av aprilsolen.
Nu blir de säng och lite tv via datan.
Hare´bra !

Stefan

Hello Darling.



Det var inga dåliga nyheter, fasen va bra tycker jag. Då blir det både jul och nyår tillsammans, gott.

Mini låter som en motorbåt =)

Puss & Kram nu är det läggdax



2009-11-24, 01:31:26

Lindis

Va kul att du kan stanna hemma lite längre :)

Kanske vi hinner ses då?

Sköt om dig och ha det så bra.

Kram Linda



2009-11-24, 08:23:29

karolin

Tjohooo! härligt =). komsikomsi hemsihemsi



2009-11-24, 11:06:47 URL: http://karolinhannah.wordpress.com

Marie

Vad skönt.. då blir mamma glad också. :)



Låter ju som du ska ta en liten extra resa på hemvägen i april. Solen finns kvar när du kommer hem också, så det ska du väl inte missa. Steva kanske kan möta dig på vägen.. ;)



2009-11-24, 11:47:22

Marie

..och StevA är så klart StevE!



2009-11-24, 11:48:10

Lollo

Hej miran!

Kul att du r hemma både över jul och nyår! Håller på för fullt med huset och lite jul och adventsstök. Imorgon ska jag baka peppisar, gott! Saknar dig här hemma, men vi ses snart!

pusskram



2009-11-24, 21:55:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?