Nu fattar jag varför

2009-11-19, 17:39:59 / Kategori: Livet på malta
Vi är på varv nu och båten ser ut som fasen.
Innan var allt rent o fint....nu känner man sig mest skiten hela tiden.

Nu vet jag vad vi kommer få göra hela vintern ialf.
Städa och gnugga i varenda liten vrå. Sedan avsluta me tanborst-städning. :)
allt ska vara tipp-topp.

Tråkigt, Amy ska få lämna oss. Några ska ta lite längre semester tror jag,nedskärning här med. :/

Tog lite bider idag för att visa er vad som pågår.



Killarna i maskinrummet är höga på alla ångor, alla är inte så noga med att använda munskydd här.
På Malta finns inga regler.
Simon sa till dem att ta på sig skydd,men de tyckte de var okej utan :) Undra varför?



Rama sjunger, jag kan höra dem enda upp till köket ibland.


Nånstans där nere finns en kille med blå overall på sig,ser ni han bland alla rören?när jag tog bilden visste jag inte att de var nån där,trodde det var en trasa...



Hoppas du är nöjd pappa,tror kanske du är mest intresserad av dessa bilder faktiskt.

Jag har skaffat telefonnr : +35699191976 slår ni från sverige.
skitkul att min telefon inte tog emot det simkortet.
men simon hade nog en som jag kunde få låna.
Senare ikväll kan ni slå en signal om ni vill !

Nu är de middag för mig sedan dusch sedan Yoga !
redan torsdag,helt sjukt!

Ser verkligen fram emot helg och förhoppningsvis sol..
Ses senare!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?