några dar senare

2009-11-10, 18:05:46 / Kategori: Livet på malta
Bilder kommer nu. Vi börjar från i Lördags.
Matchen var kul.Det var verkligen en upplevelse.
Hur högt ljud som helst,trummor skirkande malteser och även skrikande svenskar..

Glada malteser. Dom vann precis i det sista. sverige hade ledningen.TusaN!

det 2 killarna till höger jobbar jag med.. han med ölen jobbar på grannbåten.

Vår middag i Söndags. Underbara sushi. Det blev massa sushi,sahke´grönt te och en väldigt mysigt kväll!

Denna paj bjöd jag på igår ! Inte så sött äppelkaka,man använder gräddfil och ägg i fyllningen (+lite grädde) och äpple på tooppen,den är mumma! Linneas´recept.
Alla var väldigt glada efteråt utan Danny för han åt till han fick ont i magen.. :)


Här är bild ifrån när vi ligger på slip,det kommer vi göra 3-4 veckor.



Himlen kan vara grå här med. Kom en del reg igår faktiskt.

Har aldrig sett en himmel med så mkt blixtrar.
Blev nästan lite rädd när jag gick mot tobbe..
Men de var ingen annan som reagera så jag gick på :)

Har haft en bra dag på jobbet. Och jag har kört massa bil. Vart lika galen som malteserna faktiskt. Tuta o kör! ;D
Nu ska jag iväg på tacos till Tobbe han bjöd bort mig idag.
Tacokväll och film med en vän kan de bli mkt bättre..



Mamma & Pappa: Oski har kontaktat mig på Facebook,han bor i sthlm.Granne med Vivi & Fredrik mina vänner :)
världen är liten. Mimmi hans syster har barn.. Ja berättar mer när vi pratas. ni kankse kunde ringa ngn morron..typ fredag vid 9tiden.Samma nr! kramis

Liz: Jag gick en promme efter jobbet till mina katter. Fick klappat och pratat med en gosing där. Så nu är allt mkt bättre ;)hihi..kattkärlek behövde jag.Ikväll blev jag bjuden på tacos till tobbe med det var lyx! ;) sätt fart på bebben nu... :) lång prommisar ska vara bra .

Kram ses Senare!

Mia

Värst vad sportig du har blivit :)

Nu börjar nedräkningen till Thailand 3 veckor och till MIRRE 5 veckor :) kramar



2009-11-10, 19:21:03

Emma Brissman

Hej hej! Nej man har en del fina minnen och framförallt kort från dessa härliga partyn! ;O) Usch hoppas verkligen att hemlängtan går över. Det är en riktigt jobbig känsla. Man känner sig så ensam och utsatt då! Trist att bli beskylld för saker man inte gjort. Jag är precis som du. Kan ha svårt för att stå upp för mig själv, blir ju verkligen inte lättare på engelska. Usch! Skönt att du har Tobbe på plats. Hälsa! Idag när jag var på konferens på Landvetter så öste snön ner. Var riktigt svårt att se när jag skulle köra hem. Gillar inte snö! Inte här nere i alla fall. Det blir bara besvärligt. Din bilder är superfina! Det ser ut att vara väldigt vackert. Ha det toppen! Kram



2009-11-10, 21:07:09 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com

mirre

ja jag vet mia..imorgon är vi nere på 4 veckor och 6 dar..shit poommes! ;) puss kram



2009-11-10, 23:02:37 URL: http://mirre.blogg.se/

Liz Håvemark

Vilka härliga kort kusse, Posetiva och härliga, du e grym!! Äppelkakan såg smarrig ut:)

Bebisen ligger startklar nu fick jag reda på idag, och det hade ju varit grymme om den bestämmde sig för idag 11/11 :) Jag ska följa ditt råd och ge mig ut på långpromenad nu och hoppas på det bästa:) Kram kram



2009-11-11, 12:55:03

Emma

Ja jag älskar verkligen Twilightserien. Lästa alla fyra i somras. Boken Twilight är betydligt bättre än filmen, men filmen blev också bättre när jag läst boken. Förstod lite mer om bakomliggande orsaker och så. Ser fram emot att se lite fler bilder! Det verkar som sagt oerhört vackert. Ta det lugnt i trafiken! Kram



2009-11-11, 14:01:57 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com

mamma mia

hej mirre hur har du det du ser ut att må bra, det verkar som om du längtar hem lite, vi längtar efter dig. Vädret är jättetråkigt så det behöver du inte sakna. Pappa är ute o fiskar med Börje så han kommer inte hem förrän sent ikväll. Allt är som vanligt här i Bua. Petter har lite ont i en tass, men han är pigg o äter, så vi får väl se. I Helgen var Marie, Mille, Fia, Anders o Else här o åt middag, dom hade resekataloger med sig så vi SKA åka till Mallorca i ev. September. Nu kan inte pappa dra sig ur hi hi. Liz ringde till mig igår, hon verkar pigg o glad, det har inte blivit något än, hon skulle haft igår. Och igår var Florence o jag o köpte tågbiljetter till nästa fredag, vi ska hälsa på Gunnel på Kinnekulle. Jag hör av mig igen, puss o kram på dig gosiga mirre. från mammi



2009-11-11, 14:51:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?