Lill-lördag !

2009-11-11, 17:06:22 / Kategori: Livet på malta
Nu får Bebisen titta ut! ;) 11/11-09
Mina Tur nr juh,
Just 11 och 9 så jag tror på idag. Spännande det här.
Hemma efter en dag på jobbet iklädd mysbyxor och har nu äntrat sängen.
Hittade ett svin bra program som jag laddat ner. Blinkx.
Där finns filmer och serier. Alla Gossip Girl tex. Nu ska jag se That 70s´show!
Mitt favorit program efter en dag på jobbet.

Idag har vi kört lite mera bil igen.
Jag & Amy hittade bort till den största supermarketen här på malta helt själva.
Lite omväg på hemvägen men det gick bra.

Kvällens middag är MASSA goda grönsaker i sötsur sås med jasminris!
Jag längtar ;)
Först 70s show,sedan promme, sedan mat.

Lite vin kankse för att fira denna lill-lördag och Liz & Daniels bebis som är på G!

Mike & Tobbe fixar mat till oss.


Ni ser ju hur roligt vi hade !
Tack grabbar för tacos och filmkväll! ;D

Henke

Tacco och pilsner.

Det ser riktigt gott ut.

Käkade lax och tog en pilsner framför TV:n ikväll.

Efter 40 minuter i bassängen, så jag tyckte att jag kunde unna mig en pilsner såhär på lillalördan.

Ha det skönt i värmen.



2009-11-11, 22:55:22

Liz Håvemark

Skåååål på dig!!!! Nepp inget 11/11 tyvärroch nu stundar fredag den 13 i morgon. Får vi se om vi får en liten skräckis:)

Känns inte så kan jag ju säga, en e la lite mañana mañana som vi :)

Fortsätt att live the life you love och kör försiktigt på de galna väganra!

Kram kram



2009-11-12, 19:52:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?