Lill-lördag igen !

2009-11-25, 19:35:53 / Kategori: Livet på malta


Veckorna svichar förbi.
Snart hemma och får två veckor semester. Lovely!
Har massa att göra då.
Får kanske schemalägga.
Liz bebis,lollos hus,mias hus,syrrans hus,fira julafton,juldagenfest,nyårsfest,hälsa på mina gamla.
Bara gosa loss med min hårbebisar som längtar efter mig varje dag! jihaa..

Ska snart ta fram mitt adventsljus som jag fick innan jag åkte.
Lite ledsen över att jag inte kommer kunna se julkalendern iår. Tusan!
Det är ju en favorit för att komma i julstämning.
Idag gjorde jag jul-soppa. Så vi firar lite i förväg här.

I Bua äter man nämligen grönsakssoppa med klimp och rimmade rev på julafton.
Men på Malta så kan man göra lite som vill.. :)

Efter jobbet var jag  & Simon och gick långpromme längst havet.
På tal om de hur går de med stegen på jobbet?

pratade med mina föräldrar idag,det var kul !
så nu vet ni det med.

Jag ger er lite mer båtbilder,pappis var nyfiken så håll tillgodo.




Ha en skön Onsdag kväll min vänner !





olof

vadå "mias hus"? faktiskt mitt hus också...



2009-11-26, 14:00:42

karolin

No need to worry!. Julkalender kommer säkert finnas på nätet på svt-play =)



snart är du hemma ! hoppas du hinner med en liten kaffe eller något med mig=) pusskraam



2009-11-26, 15:12:41 URL: http://karolinhannah.wordpress.com

Marie

SVTPlay, de har säkert julkalendern!



2009-11-28, 11:24:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?