köp den

2009-11-21, 15:17:46 / Kategori: Allmänt
Till alla prinsar & prinssesor där ute. Dvs ni förstås.
Ett måste : Denna boken är den bästa.
2009 års julklapss tips.


The secret.
Jag köpte på cdon och fick hem den till Steve 2 dar efter.
Perfekt. Löp & köp.

"What can you do right now to begin to turn your life around?
The very first thing is to start making a list of things to be greatful for.
This shifts your energy and starts to shift your thinking .
Whereas before this exercise you might be focusing on what you dont´have,
your complaints, and your problems,
You go in a different direction when you do this exercise.
You start to be grateful for all the things that you feel good about. "


Min version är på engelska men den svenska hittar ni på cdon.

Jag säger bara : Den enda bromsen i ditt liv är  DU . DU är vad DU tänker,så enkelt är det.
Har DU ett mål så kommer DU dit. Skippa kugghjulen..
Inga drömmar är förstora.

Läs boken så förstår du vad jag menar.
Finns också som film som ska vara grym.

systerM

Då vet jag vad jag önskar mig av dig.. på svenska.



Jag ska inte vara någon bromskloss. JAG bestämmer ju.. :)



2009-11-21, 17:44:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?