ingen vanlig dag

2009-11-04, 07:37:28 / Kategori: kärlek
Idag är ingen vanlig dag för idag är de mammas födelsedag!
GRATTIS MAMMI !


kul att du kunde lämna kommentar,det är ju inte svårt el hur!?
ha en bra dag nu ska jag börja jobba.
puss kram!

uppdatering.
Vårat 15.00 kaffe.
Vi firar mamma,jag ska hälsa från dem på båten!
och tacka för kakan..

från mammi

Tack för ljuset på min födelsedag just nu sitter Linnea och tittar på dina bilder, hon hälsar så gott o hoppas att du har det bra "skål" puss o kram från oss alla.



2009-11-04, 15:38:43

Anonym

Åh va roligt att linnea fick titta.Jag har pratat om henne mkt här,så dom undrar hur supertanten ser ut ;) hihi..nu är de yoga time för mig.puss



2009-11-04, 17:27:18 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?