good girl

2009-11-04, 21:55:35 / Kategori: jag
Shit vilken gym tjej jag ska bli. Vältränad och tajt ;)
hhaha vem vet om jag fortsätter så här, så kanske.
30 min spring på hyffsat motstånd. Mina lår värkte/värker än.
Yoga pass efter detta på¨60 min.
Den killen körde verkligen poweryoga.
Har aldrig gjort ett sånt hårt pass med yoga innan.
Men visst det är skönt att känna att man lever rejält ibland.
Så svett som jag var idag händer tusan aldrig,
Senast var nog när jag och Steve besteg ett berg på Borneo.
2006 var det..


Imorgon kör vi halvdag, och jag o Amy tänkte spendera lite tid på gymmet.
För att sedanta oss till Valetta och strosa och dricka vin. Låter som en toppen torsdag tycker jag!
Tobbe dyker ju upp här imorgon det ska bli kuligt!

Ses gott folk!



stefan

Shit va du har kommit igång med träning, bra!!

Varmt har du det med, det är det verkligen inte här, satt och jobbade med datan på jobbet med handskar på, gick sådär får jag väl erkänna.

Här fortsätter det blåsa och regna, vissa säger att det snöar men det har inte jag sett något av.

Såg star trek idag, oväntat bra va den.

Nu ska jag lägga mig, ska följa ditt råd och lägga mig på spikmattan och se ifall det hjälper mig att sova.

Oktober fest på lördag, hade jag helt missat, trodde att det var den 22:E eller nåt, men det ska bli kul i alla fall.

Köp en karta och kompass t tobbe så inte han går vilse =).

Puss & kram,

god natt



2009-11-04, 22:47:24

Jennyh ♡

gu va duktig du e med träningen :)



ledig nåt i helgen så kan vi ta en shoppingrunda eller något? träna kanske? :)



2009-11-04, 23:05:48 URL: http://jennyh.se

Wiwi

riktigt duktigt!

hade man inte varit så lat så kanske man skulle ta tag i det själv ;)



2009-11-05, 08:21:15 URL: http://wiwis.blogg.se/

Henke

Ser skönt ut med värme och halvdagsjobb.

Jaja, här är det kallt, kom lite snöblandat igår, när jag tog mig hemfrån träningen. Dock inte lika seriöst som du tränar. 40 minuter simning sedan skön bastu. Men det är inte fel det heller.

Skall till brorsan imorgon och koppla av med film och en box rött, ska bli gott att komma hemifrån lite. Ha det bäst i värmen.



Kram



2009-11-05, 21:06:41

Lindis

Hej Miranda,

Ser ut som du har det riktigt bra :)

Du har verkligen kommit igång med träningen, lucky you :) hade verkligen önskat att jag också hade hunnit träna lika mycket.

Sköt om dig tjejen.

Kram Linda



2009-11-05, 21:51:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?