Glammliv

2009-11-02, 22:00:29 / Kategori: shopping

Hej hej!
Nej nej lollo, jag har inte vant mig vid glamlivet än faktiskt.
2 veckor och allt känns fortfarande helt nytt och spännande.
Idag var vi ute på en shopping tur.Blev lite sent,vi slutar ju 17.00
 och affärerna stänger 19.00
Vi hann med Nike store där jag fann en underbar träningsoutfit..
men icke i min size så imorgon på väg till gymmet får de bli stop.
 Måste ju ha ett set att träna i,mina yoga byxor känns lite fel ute på ett gym.

Jag älskar ju assecoarer så ett stop på Accessorize var givet.
Jag fann några guldkorn :) shopping är alltid lika kul.
Vivi känner du igen det? typ samma.Har ett tunnare från Peking men detta är finare ;)


Dagarna bara rinner iväg. Imorgon ska vi träna.
För första ggn i mitt liv så känner jag mig riktigt taggad för att gymma.
This is time of my life.
 
Mitt nya diadem med en hatt på. Kunde inte låta bli för den var så söt och kul.
Nyår kankse el nån som ska hattfest snart.Då ska den på. :)

Underbart gott rose´vin. Chasing horse tror jag det hette.

Vi ses alla fina!
Natti!


Jennyh ♡

nej jag tränar ingenstans ännu :) har du gymkort eller betalar du per gång? vad kostar det då?.. var är det ni tränar, i st julians? yoga vore kul o testa på med :) det har jag aldrig testat!



2009-11-02, 23:41:20 URL: http://jennyh.se

Ida

Tack för tipset Miranda!

Jag var inne där för ett tag sen och kollade på möbler. Kan hitta riktiga fynd där.

Blir bara så stissig när det är auktion..

Kanske värt ett försök ändå. Finns ju några tusenlappar att tjäna.



Trevlig tisdag!!



2009-11-03, 11:31:04 URL: http://idabengtsson.se

Karolin

Kalasfina smycken! jag gillar diademhatten! fasiken va sött =). Var det på accessorize?



2009-11-03, 12:49:54 URL: http://karolinhannah.wordpress.com

från mammi

Hej Miranda jag hoppas du får detta, jag är inte säker på att jag skriver på rätt ställe. Här är allt som vanligt grått regnigt och tråkigt. Snart är det Jul, du kommer väl hem hoppas jag. Pappa tyckte det var jättefin styrhytt, lika fin som Miranda Maries. Han undrar om du har varit ute och fiskat. Du ser ut att må väl, ha det jättemysigt. Puss o Kram från mammi. PS Petter mjauar hälsningar.



2009-11-03, 16:35:21

Vivi

Fasen vad fint! Rosetter är ju finast det vet vi ju :) Du kanske inte skall matcha med dina örhängen från NY men vi kan ju ha lika rosetthalsband du o jag. Vi gillar ju lika ting du och ja:)

kramen



2009-11-03, 17:59:45 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?