Upp & ner Fredag!

2009-05-09, 11:00:26 / Kategori: Allmänt

hello folk´s!

Igår hade jag en rätt knepig dag. Mycket känslor upp & ner. Från  de att dagen började till att den nästan slutade.
Mycket hönor av en fjäder.

Men ett STORT TACK till Martin som räddade kvällen för mig.
Han ringde steve när jag låg och sov där uppe.
Och sa följande: Ni som står och målar nu ska inte behöva avbryta för att fixa mat,
 därför kommer jag ner med mat jag lagat.
Fattare ni?! vilken GUY! TAckar och bockar martin! det var supergott. Oxrullader med potatis gratäng.Smarrigt. Det blev en flaska vin och en flaska till lite whiskey och konjak. Mias pappa kom in en sväng och då fick han oxå ett glas, sen trillade Kerstin in och sen min lilla pappa. Det blev en supermysig fredag kväll trots en tuff dag det gillar jag.
så tack till er!


Det var skönt att träffa min syster och lille mille oxå. Vi spenderade eftermiddag tillsammans. MYS MYS!

Nu är det lördag och jag fick låna le car av mammi & pappi för att jag skulle in och lyxa på agaton sax. Och nu ska jag & elin göra varberg by day.

Jag mitt smarto glömde ju att ta med mob in för lagning så det dröjer ytterligare ett tag. Så vill ni nå mig kom och spontanhälsa på eller ring min kärlek.

Nu mina vänner blir det stan vi hörs sen!
Bilder kommer senare..

krams




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?