sun is shining

2009-05-19, 06:58:41 / Kategori: Allmänt
hello folks´!!

Igår hade jag en jäääättte bra Måndag!

Fiint sällskap, nämligen min favorit-Liz var hos mig! var lite orolig först för vi hade bestämt att hon skulle ringa mig när hon kom till bua.el ringa till steve. Men steve jobbade över utan jag visste det ;/

Tiden gick och jag chansa på att sätta in maten, satte mig på altanen med ett glas vin & väntade.. gick sedan ner för gatan för att kolla om i fall att hon var där nånstans. Vad dyker då upp? Den gröna bussen smög förbi...herregud?! det funkar utan mob och utan internet och hemtelefon..helt otroligt att hon hitta!

Vi åt god mat på altanen, tjöta och hade det mysigt. Senare på kvällen drog dom stora svarta molnen in och åskan kom. Liz ville köra hemåt hennes däck på bilen var slitna så de var bäst och köra innan ovädret drog in.









Bra Måndag helt enkelt!

Nu är det tisdag, lovely!

Och jag börjar min arbetsdag nu..

Karolin

Det ser hur mysigt ut som helst!. Jag ska nog till bua på tors, är ni hemma då?



2009-05-19, 20:59:40 URL: http://cakepiece.blogspot.com

Anonym

ja kom bara kom!!



2009-05-20, 18:47:51 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?