söndag söndag

2009-05-24, 12:52:22 / Kategori: Allmänt
Då var det söndag igen ja. Tiden flyger iväg. Önskar att man hade kunnat vara ledig så här länge oftare..det är så skönt.

Igår hade jag en fullspäckad dag med massa partaj.








Tack A-L !
Tack Linda !
Tack Hanna !

Vi stack till Oscars efter hanna det var riktigt kul
Dansade ganska mkt i mina nya HÖGA skor.
Vilket gör att jag är jäääätte öm i fötterna idag.

Är så sugen på en restis håller på att kolla runt lite.
 Hade vart sååå skönt att få lyxa i solen ett par dar.

Idag målade jag färdigt köket så i eftermiddag ska vi röja av så det går att bo på riktigt.

Ha en skön söndag!
krams
 

Anonym

Hej söta!

Kul att träffa dig med igår - jag å elin va riktigt gött i gasen igår :)

Nja, jag tror aldrig det blev nått med pengarna, men det är lugnt, vi tar det nån annan gång :)

Sköt om dig!

Kram



2009-05-24, 12:54:35 URL: http://somethingileft.blogg.se/

Vivi

Hello pinglan!!

Boka utgång m mig och Yvonne den 13 juni!!

Puss



2009-05-25, 12:52:41 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?