oj segade visst lite

2009-05-06, 19:56:46 / Kategori: Allmänt
hej hej!

Fastnade hemma hos mamma & pappa ikväll. Steve blev ändå sen för moppen hann han klart med.
 Den startade och dog igen så han hade lite o göra.
Men det fixade han & kom hem och visade hans moppe som låter som en motorcykel.



 Men nu ska jag hem o plantera! det blev handlat massa jord o massa plantor. Tänkte käka smultron i sommar. De ska hänga vid köksfönstret så att man kan räcka ut handen och norpa några om man blir sugen! Sen ska jag gå loss på min köksträdgård nu i helgen, Massa örter och grönsaker ska det bli!


Ha det bra kära vänner
ps.olof klockan sitter inte på när jag håller på med sånt här för att stilla ditt hjärta lite.
Tack för lånet. Du fattar väl nu varför jag köpte en klocka till dig i peking så att du skulle glömma av din gamla.
bra för mig..låna låna! thats what friends are for ;)

Mehlina

åååååå jag va ute o gick innan idag, gick förbi er hus tänkte titta in...men ingen hemma :( nu får du skaffa mobil så man kan nå dig!!!



ps...kan du ses den 22 maj om festen?? vore bra! Pössen o kramen



2009-05-06, 20:50:11

Anna-Lena

Hej hej...skrev ett precis tror inte d kom med ;)`?

jo jag gick förbi ert hus innan, ingen hemma :( tänkte titta in o kolla läget :)

Du får skaffa en mobil nu så man kan nå dig bruden!



Jo, kan du ses den 22 maj om festen?? Pössen o kramen



2009-05-06, 20:55:21

vivi

tjo. vad du är duktig. då kommer vi på saftkalas i sommar på altanen och vill ha smultron till glassen :)



du vet väl att vi kommer hem den 23?

jovist serru.

så då hoppas jag att du bjuder på en husesyn.



bra att du påminde mig om stegräknaren. ska med kolla hur många steg man tar, men bara dagarna jag jobbar tror jag.

om jag hittar min.

kram på dig lillaloppan.



2009-05-06, 21:40:50 URL: http://bubbles.blogg.se/

mirre

hej!

Ja jag vet att jag borde fixa mob ska lämna in den på lördag.

Du får chansa fler ggr o komma förbi,ikväll är jag hemma imorgon kväll o lördag kväll.

den 22e ska vi ev på kalas inget jag vet säkert än.el så är de den 23.e på kvällen steves svägerska fyller ju.så antingen är de fre kvääll el lör kväll å om de är då så komemr vi till dig på dan.



vi ses!



Vivi:

ja va kul att ni kommer!klart ni får husesyn. de är massa på gågn den helgen. kanske frukost hos oss? kram vi ses snart då!



2009-05-07, 14:16:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?