3 x Party!

2009-05-23, 20:19:10 / Kategori: Allmänt
Hola!!

Igår var jag hos elin vi gick till Ocsars & det var sådär.Tog bussen hem vid ett-tiden. Och efter bara en gång så kände jag att jag kommer hata att ta mig hem efter krog besök. Blir så in i helsike åksjuk.

och ikväll utsätter jag mig för de igen. Har vart trött idag men fick ändå målat en sväng i köket så imorgon är vi färdiga.
Fredde & hans bror kom förbi och fikade på eftermiddagen ,sen blev de ducsh och vi stack iväg till första kalaset.

Vi har tre partaj att gå på idag och nu är vi på andra. Ska gå och ta mig ett glas vin och förhoppningvis tycker jag det är gott. Känner mig lite svag från gårdage..men jag lova mia att vara stark ikväll oxå så självklart ska jag göra mitt bästa.

Ni får ha det så bra så ses vi senare ;)

här kommer bilder från igår..snodde från kariin

 
    




trevligt sällskap, dubbla regnbågar, bubbel & drinkar !
så bra hade vi det igår!
tack girls!


Filip

Känner du också Karin! där ser man! tjo!



2009-05-25, 12:46:13 URL: http://diapordia.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?