veckans bästa..

2009-03-02, 19:44:56 / Kategori: Allmänt
tjo!
Nu är det måndag igen..
Och jag var med om en jätterolig grej när jag cykla hem från hajen..

Det var en gubbe som gick med sin hund. Jag kommer cyklandes bakom dem och han lägger av världens brakskitar!utan att märka mig...
Jätte kul tyckte jag!! jag fnissade och cyklade förbi! Han gjorde min måndags kväll lite roligare... :)

Skulle tränat men tar det imorgon. Har vart duktig och tvättat massa tvätt och sen bytat sängkläder. Kanske blir en prommis med elin sen, vi får se! är ju ändå måndag då får man lov att vara soffpotatis..

ha de super!

/ fisen..

Viktoria

Kolla in min blogg! läser din blogg varje dag!! älskar dina inlägg :)



2009-03-03, 17:59:31 URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?