vackra söndag!

2009-03-01, 13:33:29 / Kategori: Allmänt
Gårdagen var jag riktigt seg, men jag försökte bota det med tid på asia! :D det gick bra, skönt att njuta! Tog ett kalldop, bastade i ångbastu med med lite färgterapi i. små spottar i taket som hade alla regnbågens färger. Tillsist min favorit, de varma källarorna.



Mia messade och fråga om vi ville komma ut på tacokväll och det gjorde vi.Fick låna hennes bil hem så slapp vi ta nattbussen.  tack tack tack!
Då var det söndag igen. Och jag har tagit vara på dagen rejält!

Steve skulle börja jobba vid nio så då passa jag på att gå upp med. Åt lite frukost och drog iväg till Asia idag igen.Började med muskelharmoni i 1h sen var det poolen som gällde med massagestrålar.
3h på asia och man är som en ny människa...love love love!

                                                                                                                                                                                                           



Resten av dagen blir i soffan. Karro kommer kankse förbi då vi ska planera lite inför  vår resa!


Vollibolli!      













                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                                                                                                                                                      












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?