ombytligt!

2009-03-12, 20:09:20 / Kategori: Allmänt
Igår kröp min lysmask och njöt i solen! Våren var här.. men W**t a F**K! snö så långt ögat kan nå! I hate it! Kanske var det, detHeidi Klum tänkte på när hon gjorde Fuck U fingret på tshirten jag har köpt.. att hon hatar snö alltså..  ?hmm?!





Efter Jobbet idag träffade jag Karro min Peking kompis, vi gick till Espresso House och köpte kaffe.
Fyllde i våra visumpapper och drömde os iväg till Peking. Inte länge kvar nu!

    


2 efterlysta tjejer..ser inte bättre ut faktiskt.


Imorgon är det AW i garaget.
titta in vettja!

Mehlin

Hej hopp!!



Jag vill oxå ha en Heidi klum t-hirt var har du köpt den?? Kul med peking snart :) bra för dig som är shoppa holic......(not) :) kram kram



2009-03-12, 21:09:16

Vivi

Hejhoppgummisnopp

Tur för er på bästkusten att ni fick vårat snöoväder! Vassigoooo:)

Lägger in en beställning på sol till er:) Nejdå, vi har inte sol. Skojja!

Kram ses på lördag!



2009-03-12, 21:13:28 URL: http://bubbles.blogg.se/

martin

Hallå bruden visste ej du hade blogg men nu e du in matad på favoriter



2009-03-13, 14:28:50 URL: http://www.presidentenrcmc.blogspot.com

Anonym

al jag köpte tshirten på nelly.se ;) kolla in fall den finns kvar!



2009-03-16, 16:43:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?