Klackarna i taket vi ska riva hela haket ;) såklart..

2009-03-27, 16:35:54 / Kategori: Allmänt
halloj!
det är mammi här.. skulle bara säga att snart ska jag fixa iordning mig för det kommer en till  mammi och en sandris till mig snart.
Kommer bli uppdatering på sidan ikväll! Ni ska få följa med på hela festen: före dusch,  efter dusch mat-time skål-time dans, armen i vinkel -time!
det ni! för er som missar festen alltså så finns den här ;)

mammi =är från Mia & Klara som visas söndagar kl 20.00.. tycker de är ett roligt program så jag piffar till med lite mammi ibland..

so long...

vivi

nice!

så jag som inte kan vara med följer med ändå :)

ha så kul kraaaaaaaam



2009-03-27, 17:52:20 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?