inte sen barnsben..

2009-03-21, 18:12:10 / Kategori: Allmänt
Njuter precis av min kvällsmat som består av :
 

Skinnpotatis, stekt knot stekt rom och sås  & lingon. Detta var min absoluta favorit när jag var liten!

Idag åkte stefan iväg till Idre med sin familj och halva Bua,
.dagen idag har jag tillbringat i staden. Fick shoppat en ny kavaj på Jc och lite underkläder. Fikat o snackat om Beijing med Karro. Prommenerat med Lousie och nu ska jag snart iväg på Födelsedags Fest! Olof den lille filuren fyller på tisdag så ikväll är det party!

igår kväll blev de vin på after worken , kräftfrossa, packning för steve och jag decka i soffan efter ett halv glas vin.
shit va man kan vara trött på fredagar alltså.minns inte jättemkt av kvällen så jag somna nog jäkligt tidigt ialf.





vivi

då räknar jag med husmanskost på altanen i sommar.

ses snart. kram



2009-03-22, 15:49:06 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?