flippat ur..

2009-03-26, 20:55:48 / Kategori: Allmänt

halloj!

Har vart med moa & mammi hela kvällen. Har röjt lite hemma och nu sitter jag vid datan. Skit på tv:n så de blir nog spikmattan en stund sen lär jag decka.

Min mob är jäkligt snurrig just nu..den dör, vaknar, har suddig display el så ser man halva displayen- helt knäppt är det.
Så jag får be om ursäkt här för er som undrar. därför har jag inte svarat på mess el samtal.
Imorgon är de fredag då blir det crazy crazy.. Jag ska även frossa i sushi! ;) världens bästa mat.
Åt de som kvällsmat ikväll oxå. Love Sushi!

Snön faller i vbg nu men de lär väl vara borta tills morgon.. hoppas jag..

ha de så bra så hörs vi! krams!


karolin

Ska vi ha en sushi date i Peking om två veckor?



2009-03-27, 10:42:41 URL: http://cakepiece.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?