samma runda som förra helgen

2009-06-14, 19:13:44 / Kategori: Allmänt
Japp vi tog bilen till gbg idag oxå.
Först stan sen Ikea.
Köpte oss en nya stor matta.

Jag köpte mig två nya klänningar också.  Sånna Sockersöta som jag gillar!

En är från Monkii och den andra från Topshop. Svårt att välja vilken som ska på på midsommar.
Ska ju ut o svira två dar. Perfa! one for each day.

 

Ryggen på den blommiga är super..

Och mia jag snodde tillbaka din data.
( I hope you dont mind.)
Du får denna imorgon igen
tack ;)

Nu ska vi fixa lite här hemma sen är de pingisspel och tv som gäller.

hejj!

mirre

elin om du inte visste så tänkte jag vara på bergs å fira på midsommardagen ? funkar det? ;)



2009-06-14, 20:29:32 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?