oj oj

2009-06-06, 15:12:00 / Kategori: Allmänt
De senaste ggr jag har vart ute så är det full fart.
Inget annolunda igår.
Vaknade med klänning smink & världens huvudvärk idag.
Tvingade mig upp efter en stund. Åt lite frulle sen gick jag ut och plantera om massa växter.
Har ju fått så himla många fiina buskar & örter de senaste.
 Och idag så tog jag tag i saken och gjorde en lite örtagård.

Bra va?!

Mia kom springandes och letade efter sin kamera.
-Den är i din väska va?
-Ja, kolla den ligger i köket.
-Nej den är inte där!!!!
-helll!!!

Mia skulle åka till turkiet om två timmar., Det blev lite smått panik. Men som tur var fann vi den. I olofs jacka.

Nu flera timmar senare har jag fortf huvudvärk. Ska ta mig upp till min farmor som är hemkommen från sjukan.
Ska hjälpa henne byta gardiner.



Ha de fin fint!
krams



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?