Fredag

2009-06-26, 11:27:57 / Kategori: Allmänt
Tjenixen!

Sitter här och njuter av min smoothie och läser runt på lite bloggar, aftonbladet m.m

Michael Jacksson har dött. I
nte alls konstigt eg med tanke på att han var sjuk och en del missbruk så helt otippat var det väl inte.
Killen gjorde grym musik och som liten tyckte jag han var jättebra.
 Jag var livrädd för videon thriller, jag grät till filmen Rädda willy när DEN Här kom på. Då var jag 9-10 år.
Jag var helt faschinerad när han gjorde sina moves i BlackandWhite videon då Jennie hela tiden spolade tillbaka för att se om och om igen.
Michael var grym helt klart.

Jag kollade precis klippet från Rädda Willy och bölade givetvis lika mkt som sist jag såg den filmen.
Jag & mina djur.
Letade upp gamla artiklar om Keiko som späckhuggarn faktiskt hette.
Han flyttades upp till Island 1998 och dog 2003.


Nu är det torka tårarna & glädjas åt helgen som är här.
Om jag tror rätt ska vi vaxa en båt som ska sjösättas idag el imorgon.
Gött, kanske lite Ö-life i helgen då.







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?