baby feets

2009-06-13, 21:12:30 / Kategori: Allmänt
Hola amigos!

Idag har jag haft värledens bästa dag.

Hjälpte Linnea´att städa sin övervåning.
Träffade min systerson.
Jag & min syster gav mamma en ny kamera.
Var på stan & fikade med Elin & Jenny.
Åkte vidare till en tjej som skulle ge mig thaimassage & pedikyr
Mina fötter är nu som en bebis.Superduper lena.
Huvudvärken släppte oxå.


.
Vi började strax för 4 och jag var färdig halv åtta! Allt detta för 350 kr! SO SiCK!

Elin pratade om thailand när vi fika och ville ha med mig dit.
Denna eftermiddag var jag i Thailand. Hon var grymt duktig.
Funderar på att sätta på lite mer ögonfransar imorgon.
Hon var ledig hela dagen imorgon så är de nån som är sugen.
Let me know.
Det var bannemej den bästa massage sedan jag var i Thailand 06.
Nu vill jag åka tillbaka.
Så -ja Elin vi drar.


 Vi fick bo hos henne ;) hahaha.


Efter ha drömt mig bort i några timmar kom jag hem och vi käkade thaimat till kvällsmat. För att toppa de hela.
Nu ska vi titta film.



Solen har kommit  tillbaka och bara det gör ju livet lättare.

Ha en fin fin lördag kväll!
Adios amigos

ps.behöver ni massage/pedikyr/manikyr/fix med ögonfransar så säg till så får ni nr.ds

Nina

jaaaaa mirre det gör vi, det gör vi mirre! :) thai asså!



2009-06-13, 21:57:56

Nina

jaaaaa mirre det gör vi, det gör vi mirre! :) thai asså!



2009-06-13, 21:58:32

malin

ja du den behandlingen vill jag ju gärna ha jag med. number please!



2009-06-14, 21:43:11 URL: http://www.malinarnesson.com

Anonym

Jag vill ha pedikyr! o massage! vart?... Jag va ju hos tant häromdagen me o frågade om jag kunde hjälpa henne med något men hon ville inte ha hjälp förutom att jag fick köra henne till vårdcentralen. och så diskade jag upp den lilla disk hon hade..



2009-06-15, 13:15:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?