vi börjar

2009-07-18, 11:21:58 / Kategori: Allmänt
Från i Torsdags.
Då Sandy bjöd på kalas. Hon fyllde år. Vi åt god mat & hade det mysigt.
Sandy har precis renoverat ett helt hus. Vädligt lyxigt och fint. Helt nytt liksom.
 Hade gärna jag oxå haft. :)

Jag drog till Bodegan.
Skulle ju med bussen hem kl 00.45.
Så det var ingen ide att på in på såsen.
Det var en smygstart på semestern.

Jag och Mia jobbade sent igår på dagiset.
En väldigt seg dag måste jag säga.
Thank Good for semester !

Vid 18-tiden igår drog vi in till stan. Satte oss på Campus i några timmar.
Jag åt av buffen´där. Gott om man gillar sallad. massor av oliver och tilltugg.
Det funkade fint för min döhunriga mage

Nu är det lördag förmiddag. Tänk er att jag kunde sova till kl 10!!
Sa till vivi igår att jag minns fasen inte när de var sist. Men så gjorde jag det!
Lycka att få sova ut.

3 Veckor semester och inget inplanerat.
dålig väder serd e ju ut och bli ialf.
medelhavet?
-ja tack.
Gud ge mig extra pengar.

Vivivivi

Skönt att du fick sova ut hjärtat!

Kanske vi skall spela på lotto och vinna semesterpengar!!



2009-07-18, 12:49:10 URL: http://bubbles.blogg.se/

si

nice to see the good gang of 4 in VB last night.

enjoying your life through Blog. fun

yah for semester

si



2009-07-18, 13:50:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?