nästan som festival

2009-07-13, 22:04:13 / Kategori: Allmänt
Oke,j sitter här och kollar runt på lite spelningar som jag vill gå på.

U2 31 juli- Bokat
Rikard Wolf- På Fridas 3e aug
Christian kjellwander- På Majas 5e aug
Marit Bergman- På Majas 7e aug
Madonna 8 aug- Bokat

Snacka om fullsäckad musik vecka om jag väljer att se alla dessa.
Har ju trots allt semester.
 Insåg precis att min svärmor fyller 60år den 7e aug och den helgen vill hon åka bort med oss.
Men då kan ju inte jag.
Madonna är en dröm som ska bli uppfylld.
GRYMT!
Om 4 dar är de semester i 3 veckor.
JiHA!
Nu ska jag gå o nana.
Jobbar tidigt imorgon!
-Natti-

Anonym

Lyxis där! Jag vill med gå på de där konserterna..

Men efter kamera och mobilförsvinnande så finns då inte pengarna! ;(



2009-07-13, 22:51:16

vivian

ingen aning om vad vi gör på bilderna.. vi har kul iallafall det syns. snart semester!

sol?

glömde du WOW på konsert listan eller räknas det inte till Juli så klart det inte görr...



2009-07-14, 11:17:10 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?