mellanlandar här

2009-07-11, 19:34:46 / Kategori: Allmänt
Hej gott folk!

Festivalen är i full gång.
Makrill & mos
Kall öl

Brännboll

Nu mellanlandar vi hemma.
Tar en öl och funderar på vart vi ska gå.
Så många idag som har förfest. 
Vi får gå till lite olika ställen tror jag.
Vädret har ändrat sig till moln nu och regnet kommer alldeles strax. 

Lyssar lite på vinyl nu och tar det lugnt.


Min farmor var på makrivalen idag. Kanske den äldsta deltagande. Hon är 91 år.
När jag kom hem till eftermiddags så sa hon:
Jag tog på mig jeans för det är de ungdomar har nuförtiden va?
Dina måste dom skänkt va?
(Ginajeans som är grymt slitna med massa hål)
-Nej,dom kosta 500kr.
-Herregud, de gamla hade gråtit för i tiden om deras barn hade gått i trasiga kläder.





Kvällen fortsätter & vi ska dra vidare.

Kära vännner Njut av kvällen.
Tjingeling!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?