Göteborg i mitt hjärta

2009-07-20, 22:17:38 / Kategori: Allmänt
Idag har jag gjort gbg.
 Shopping helt för mig själv.
Har haft en toppen dag.
Mellan regn o moln sprang jag runt
 


bland butikerna och frossade bland det nyinkomna
.En smak av höstens nya tror jag.


Ett fynd på rea.
 75% på weekday. Not bad.
En oversized vit skjorta.

Hittade massa på H&M idag med.
Ett par slimmade jeans. Superslitna.
En liten svart tajt klänning med armpuffar light. ;)
En grymt sliten grå tisha med hål.
En MadonnaTshirt. Perfekt till konserten.
Lite armband och diadem.
Massa smink från
 MUS



 
Den randiga tröjan är steves men den kan jag nog låna emellanåt.
Som ni ser så gick alla plagg i svart o grått. Typiskt mig.
But I like it!

Kariiin!

GAM vilken snygg klänning! Är det H&M trend eller? inget amn sett här i stan precis..

Kram



2009-07-21, 11:56:39 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?