åt detta hållet

2009-07-07, 18:29:21 / Kategori: Allmänt
Goddagens Folk!

Tisdag kväll är här och Miranda ska unna sig ett glas rött.
Började direkt att städa när jag kom hem idag igen. Inget ska vara kvar till semestern förutom målning om vädret tillåter.

Tittar runt lite på hus. Alltid kul och kolla runt.
Nångång ska man väl bygga nytt hoppas jag.

Dessa gillar jag ialf..

Zenit
Huset heter Zenit och kommer från Götenehus. 162 kvm.

Har tittat in på arkitekthus . OH My GOOD!

inredning och planlösningar i min stil..men vi snackar över 3 miljoner klasen för bara husen..sen kommer en tomt till oxå. Dream on Mirangirl.. drömma får man ju. Och så ett frö på sin planlösning till framtiden.



Nu Rullar Lpspelarn för första gången. Med plattan; What if leaving is a loving thing.
Sahara Hotnights serru.

Nu ska jag trampa till affärern och handla lite färskpotatis.
Ska greja kvällsmat här.

Puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?