a Gift

2009-07-14, 18:32:16 / Kategori: Allmänt
Hahaha!
(tar detta in english now so simon can understand the first part,its importante that he do that)

THANX Alot for the present we got from you! Perfect !
Now I can point out were I wanna go in the world better :) see you soon i hope!

Vi fick en inslagen present som låg vid vår dörr idag.
 Den var från Simon.
 En kille från Nya Zeeland
.Han bor här i Bua dom soliga månaderna om året..
Lucky him! :)
Det var en boll med en värlskarta på.
Vi har ju blivet lite sportiga av oss nu så det är perfekt för vi har en megastor gräsmatta.
Tack, simon!

Efter jobbet la jag mig i en solstol och slappade lite.
Sen klippte jag häcken som var lite mkt utväxt på.
Karro tittade förbi och åt av min nybakade äpplekaka.

Nu hamna jag här framför datan.
Ska inte bli långvarig för solen skiner som sagt och vill jätte gärna utnyttja detta. ;D
Ska bara sätta in pengar till olof för han kommer med min jättefina nya lampa.
Två presenter på en dag.
Hur bra som helst juh!

Hoppas ni mår bra, jag återkommer ikväll!
kizzes!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?