2 nya mostrar & några till

2009-07-24, 10:14:05 / Kategori: Allmänt
Jahoop, nyvaknad efter en heldag med släkten igår.
OHMy!
 Inte alla som får 2 nya mostrar 1 ny morbror massa nya kusiner sådär under en vår.

I släkten Lotzner kan allt hända.
Släkten växte ännu lite mer så nu är vi PLENTY!
och mer blir vi.


Roy Lotzner var på 50-talet är charmör .En nutidens player :)
Det blev en drös ungar.
Mamma har 3 helsyskon.
6 halvsyskon på sin pappas sida.
3 halvsyskon till på sin mammas sida.

Mamma har alltid vart storasyster.
Men inte nu längre.
Nu har hon två storasystrar. +en ny lillebror.
Snacka om bonus.

Jag är några mostrar, en morbor och massa kusiner lyckligare!
Allt kan hända speciellt i vår släkt.
Det bästa av allt är att inget är konstigt.

Utan han på bröllopskortet hade vi inte kunnat vara så här många.
Den vackra bruden är min mormor.
Lilltjejen är mammi.


Slänger in de bilder jag hann och ta innan kameran la av igår.







vivi

fint du fixat hööru.

vi får allt styra upp att träffas!



2009-07-24, 18:12:30 URL: http://bubbles.blogg.se/

Maggs

hej mirre.

ja det var kul att ses=)

tror aldrig jag riktigt kommer få nåt grepp om din stora släkt =)

du,är det svårt att redigera sin blogg så som du gjort med bild bakom rubriken och den häringa blommiga inramningen? eller hur gör man? sitter å lä'ser lite om hur man ändrar i stilmallen men vet inte om jag fattar så mycke =/

kram



2009-07-24, 20:55:37 URL: http://margu.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?