1 flarra rött

2009-07-21, 21:49:39 / Kategori: Allmänt
Lugn kväll å tross idag igen.
 Har ätit gott och druckit lite rött.
Allsång var på men måste säga att det var bättre förr.

Jag är trött i mina ben efter igår och dagens promme.
Gott.

Fick mina hårprodukter från feelunique idag ialf!
Jihaa!
snabb leverans.
kolla in där, massa att köpa för billig peng ! :)

Ha en lajbans tisdags kväll vänner!


annie

Nästan som en chatt, så snabb är jag på att svara idag. Haha :)

Det är gratis och finns att hämta på feedjit.com



Det finns nåt som heter feedjit pro, men det kostar pengar,

Finns fyra olika sorter att hämta, finns med världskarta också om man har många läsare från andra länder.

Det är bara att kopiera htmlkoden och klistra in i sin egen bloggmall.



Ja Kaj är bra ibland, det är svårt att vara positiv alltid, men man får verkligen försöka. Jag har varit rejält nere i perioder och så ska jag aldrig låta mig bli igen och det är skönt att veta att man faktiskt kan tänka om och att det funkar att göra det. Fast lipa funkar också ibland. Haha :)



ha en bra dag i regnet, när jag ser att du plockat blåbär så blir det nog en plan för mig också till helgen. Härligt!



2009-07-22, 11:37:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?